با انواع کیف زنانه آشنا شوید – از کیف های دوشی تا اسپرت!

انواع کیف زنانه

در این مقاله سعی داریم تا با معرفی برخی از انواع پرکاربرد ترین کیف های چرم زنانه به شما در انتخابی بهتر کمک کنیم. به طور کلی کیف های رایج زنانه را می توان به ۶ دسته کلی تقسیم کرد که در ادامه به معرفی هر کدام می پردازیم.

این نوع کیف ها  از جمله رایج ترین کیف های زنانه هستند و معمولا در کمد هرخانمی به چشم می خورند! کیف های دوشی که به  shoulder bag هم معروف هستند, معمولا دارای بند بلندی هستند و بر روی شانه قرار می گیرند. از طرفی بعضی از آن ها دکمه و یا زیپ ندارند. اندازه بزرگ و سهولت این نوع کیف ها آن ها را به گزینه ای مناسب به همراه پوشش های اسپرت ,پیاده روی و یا موقعیت های اداری تبدیل کرده است.

کیف دستی

این کیف ها نسبت به کیف دوشی اندازه کوچک تری دارند و طراحی آنها ظریف تر و بادقت تر است. دسته ی این کیف ها کوتاه است ولی بعضی از آن ها با داشتن بند دوشی بلند که قابلیت اتصال و یا جداکردن دارد, این امکان را فراهم می کنند که مطابق میل خود کیف را بر روی دوش و یا به دست خود بگیرید.

این کیف ها با توجه به اندازه نسبتا کوچکی که دارند تنها قابلیت گنجاندن اقلام ضروری بانوان را دارند و از طرفی با توجه به شکل و شمایل رسمی که دارند, معمولا در موقعیت های رسمی و خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

کیف هلالی

این نوع کیف ها به راحتی حجم زیادی از لوازم را در خود جای می دهند, چرا که از جنسی نرم و منعطف ساخته شده اند و با طراحی افتاده ای که دارند می توانند مکمل مناسبی به همراه تفریحات و یا پوشش روزانه شما باشند.

 

کیف کلاچ

این کیف ها  اغلب هیچ گونه دسته و یا بندی ندارند و باید آن ها را با تمام کف دست خود نگه دارید. طراحی کیف های کلاچ متنوع است و ممکن است آن ها را به شکل مستطیل, دایره, مربع و … ببینید. در این کیف ها تنها می توانید لوازم ضروری خود را قرار دهید. نمونه های براق و پر جلوه ی کیف های کلاچ انتخابی هوشمندانه برای مجالس و مهمانی های شبانه خواهند بود.

 

کوله پشتی

کوله پشتی ها به کمک بندهایی که دارند می توانند از هر دو بند و یا یکی از آن ها بر روی شانه قرار بگیرند و از این رو برای جابه جایی حجم زیادی از لوازم گزینه مناسب تری خواهند بود. امروزه نیز طراحی های متنوعی از کوله پشتی ها عرضه می شود که می توانند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

کیف ورزشی

این کیف ها غالبا به منظور استفاده در باشگاه های ورزشی و یا مسافرت در نظر گرفته می شوند. در ساخت آن ها از چرم و یا انواع مختلف پارچه  استفاده می شود. این نوع کیف ها برای حمل و جابه جایی وسایل سنگین و پرحجم انتخاب بسیار مناسبی خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − سیزده =