روش انتخاب کیف زنانه برای موقعیت های مختلف

روش انتخاب کیف زنانه برای موقعیت های مختلف

کیف، یکی از تاثیرگزارترین لوازم جانبی استایل افراد می باشد که در انواع مختلف طراحی شده و به فروش می رسد. تاثیر کیف در استایل و ظاهر فرد به اندازه لباس ها اهمیت دارد. به همین دلیل بر آن شدیم تا به طبقه بندی انواع کیف بر حسب موقعیتی که استفاده خواهد شد و معرفی آن ها بپردازیم.

آیا می دانستید حدود ۲۵ نوع کیف مختلف برای موقعیت های گوناگون طراحی شده است؟ بارها مشاهده شده است که خانم ها با کیف رودوشی به کافه یا با کیف اداری به باشگاه ورزشی رفته اند. حتی زنانی هستند که با وجود لباس بسیار شیک خود در مراسم رسمی به دلیل انتخاب نادرست کیف، ظاهر خود را زیر سوال برده اند. این مقاله با هدف راهنمای انتخاب کیف زنانه مناسب برای موقعیت های مختلف، به شما کمک خواهد کرد تا در رویدادهای مختلف کیف های مناسب استایل خود را انتخاب کنید. به خواندن مقاله ادامه دهید!
قبل از این که به پروتکل مد کیف زنانه وارد شویم، اجازه دهید دسته بندی کیف های مخصوص روز یا شب را بررسی کنیم.
در اینجا لیستی از کیف های طراحی شده برای روز و شب را مشاهده خواهید کرد.

کیف دوشی

کیف دوشی یکی از انواع کیف است که در کمد هر خانمی با هر سنی و از هر قشری پیدا می شود. این کیف بند نسبتا بلند قابل تنظیمی دارد و بسیار کاربردی است. برای موقعیت های کژوال، ورزشی، پیاده روی سبک، اداری و خرید مناسب است. کیف های دوشی در اندازه ها و طرح های گوناگون تولید می شوند که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − 9 =